وبسایت روستای گیلاس لاریجان

پیام تبریک جناب آقای حاج سید رضا ابراهیمی؛ به مناسبت صعود به قله دماوند

585

جناب آقای حاج سید رضا ابراهیمی، هیئت امنای محترم مسجد و حسینیه روستای گیلاسِ لاریجان، در پیامی به مناسبت صعود گروه کوهنوردی بسیج روستای گیلاس به قله دماوند، این موفقیت بزرگ را تبریک گفتند. متن این پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَن لَوِ استَقاموا عَلَى الطَّریقَهِ لَأَسقَیناهُم ماءً غَدَقًا
و اینکه اگر آنها در راه، استقامت ورزند، با آب فراوان سیرابشان می‌کنیم!

با خبر شدم جمعی از جوانان دیروز و امروز روستایمان در سی امین سالگرد شهادت شهید سید مرتضی ازلی عزیز و همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، عزم خود را جزم کرده و راهی مرتفع ترین قله ایران، دماوند بزرگ شده و با اتکا به نیروی اراده و اعتقاد، موفق به فتح این کوه با شکوه شدند.

 

این پیروزی بزرگ را به اعضای گروه کوهنوردی بسیج روستای گیلاس، خانواده های آنان و همه ی اهالی روستای گیلاس تبریک و ماشاالله می گویم.

 

دماوند زینت منطقه ی زیبای لاریجان و گنبد این گیتی پهناور است که همواره نماد استقامت، پایداری و سرافرازی این ملت قهرمان بوده است. ملتی که همانند شهید سید مرتضی ازلی از جان خود گذشتند و همچون حاج عبدالله عزیز ما جان برکف بوده و بخشی از سال های زندگی خود را در اسارت سپری کردند. الحق که حضور این مرد با اراده، در میان اعضای جوان گروه، در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، ضمن تزریق روحیه ی استقامت به سایر اعضا، یادآور دلاورمردی های رزمندگان غیور در جنگ تحمیلی بوده است.

 

یک بار دیگر این فتح الفتوح را به فرمانده محترم پایگاه امام جعفر صادق (ع) روستای گیلاس – جناب آقای جواد یزدانی – ، سرپرست جوان گروه کوهنوردی، فاتح نوجوان و سایر اعضای این گروه و همه ی اهالی روستای باصفای گیلاس تبریک می گویم. به امید فتوحات والاتر در سایه الله و آلُ الله علیه السلام.

 

والسلام. سید رضا ابراهیمی یکم شهریور هزار و سیصد و نود و سه شمسی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ دیدگاه‌ برای “پیام تبریک جناب آقای حاج سید رضا ابراهیمی؛ به مناسبت صعود به قله دماوند”