وبسایت روستای گیلاس لاریجان

همایشی متفاوت در روستای گیلاس+عکس

122

اهالی روستای گیلاس لاریجان در همایشی با عنوان “ستایش از غیرت و جوانمردی” از شجاعت و دلاوری گیلاسی های حاضر در جنگ تحمیلی تقدیر کردند.

 در این همایش که با حضور گرم و صمیمی رزمندگان و زنان و مردان گیلاسی در حسینیه سید حسن ولی این روستا برگزار شد، هر یک از دعوت شدگان به نقل خاطرات خود از دوران جنگ تحمیلی پرداختند که این اقدام با استقبال قابل توجه حاضران مواجه شد.

همچنین در بخش هایی از این مراسم نماهنگ هایی حماسی، حاوی تصاویر رزمندگان گیلاسی پخش شد که موجب یادآوری خاطران آن سال ها برای نسل قدیم و ایجاد روحیه شور و جهاد برای نسل جدید شد.

در این همایش از سید رضا ابراهیمی (قائم مقام بانک توسعه تعاون و عضو سابق هیئت مدیره بانک تجارت) ، حجت الاسلام حسین بابایی (مقام ارشد قضایی) ، سید عباس ملک (فرمانده ناوچه جوشن)، سید مجتبی ازلی (رئیس سابق بسیج دانشجویی شهرستان آمل)، شعبان یزدانی (پژوهشگر برجسته قرآن و نهج البلاغه) سید غلامعلی ابراهیمی (رئیس سابق اداره اماکن شهرستان آمل) و ۴۶ رزمنده گیلاسی دیگر تجلیل به عمل آمد.

در شرایطی که اکثر پایگاه های مقاومت بسیج اقدام به برپایی یادواره شهدا با عناوین و برنامه های ثابت می کنند، پایگاه مقاومت بسیج روستای گیلاس در اقداماتی نو و متفاوت ضمن برپایی ۱۴ دوره یادواره شهدای گمنام شهیدآباد لاریجان، این بار با برگزاری همایشی کم هزینه لحظاتی شاد و حماسی را برای حاضران ایجاد کرد و نسل گذشته و حال را به یکدیگر گره زد.

گزارش تصویری

 حجت الاسلام بابایی 1

سید رضا ابراهیمی2

سید عباس ملک41

سید غلامعلی ابراهیمی3

سید مجتبی ازلی 5

شعبان یزدانی 6

71

81

91

101

111

121

13

141

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۰ دیدگاه‌ برای “همایشی متفاوت در روستای گیلاس+عکس”