وبسایت روستای گیلاس لاریجان

نامه سرگشاده جمعی از جوانان گیلاس به اعضای محترم شورای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای محترم شورای اسلامی روستای گیلاس

با سلام و احترام
بی شک تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا برکتی است که از برکات انقلاب اسلامی ایران که با مدد خون پاک شهیدان به دست آمده و خدمت بی منت اعضای این شوراها در راستای آبادانی و پیشرفت هر چه بیشتر شهرها و روستاها و تحقق مردم سالاری دینی در ایران عزیز ثمره و میوه تشکیل این نهاد مقدس است.

در روستای عزیزمان گیلاس نیز همواره همین گونه بوده است و اهالی محترم این روستا – به خصوص جوانان روستا – در همه حال حامی شورای محترم بوده و در حد توان خود همگام و همراه با آن نیز بوده اند؛ به طوریکه در آخرین انتخابات شوراها با حضور پرشور و سرنوشت ساز خود، علاوه بر کسب مجوز انتخابات رسمی شوراهای اسلامی روستا، اقدام به انتخاب افرادی نمودند که ترکیب تجربه، تعهد و جوانی را با خود به همراه داشتند و انصافا در سال های اخیر نیز در حد توان و امکانات موجود خدمات و دستاوردهای قابل توجهی نیز داشته اند.

اینک در آستانه شروع فصل حضور و کار و تلاش، و سالروز شوراهای شهر و روستا این نامه سرگشاده از سوی گروه خبری – تحلیلی درگاه گیلاس (به نمایندگی از تعدادی از جوانان روستا) به پاس تلاش ها و خدمات شایسته شما عزیزان و سروران در راستای عمران و آبادی روستای عزیزمان گیلاس نگاشته و منتشر می شود. چرا که ما جوانان روستا می دانیم و یقین داریم که اعضای محترم شورای اسلامی گیلاس در حدّ توان و حتی بیشتر از توان خود در پی رضای خدا و خدمت به مردم روستای گیلاس بوده اند و از تلاشی فروگذار ننمودند. البته همه می دانیم که پاداش حقیقی نزد پروردگار عالم محفوظ است و اوست که بر پیدا و پنهان امور آگاه است.

اکنون بار دیگر ضمن تقدیر از تلاش های اعضای محترم شورای اسلامی
ما جوانان روستای گیلاس اعلام می داریم که همچون گذشته حامی و پشتیبان اقدامات شایسته و دلسوزانه اعضای محترم شورا خواهیم بود و در همراهی با این عزیزان از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد. لذا از اعضای محترم شورا نیز انتظار می رود از فرصتِ زمانِ باقی مانده تا انتخابات بعدی شوراها استفاده نموده و زمینه های لازم برای بهره گیری از توان و ظرفیت های عمومی جهت اجرای امور مهم و زیربنایی مانند اصلاح و بازسازی لوله کشی آب شرب، ساماندهی وبازتعریف برنامه آب زراعی، اجرای لوله کشی گاز و سایر امور ضروری و اولویت دار روستا نظیر طراحی و تامین معابر مورد نیاز روستا استفاده نمایند و همانند گذشته با جدیت و پشتکار ادامه دهنده راه مقدس عمران و آبادی روستا باشند.

🔶درگاه گیلاس🔸

(به نمایندگی از جمعی از جوانان گیلاس)

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *