وبسایت روستای گیلاس لاریجان

سید صادق مظلوم مدال طلای مسابقات جودو قهرمانی پیشکسوتان کـشور را کسب کرد

سید صادق مظلوم مسابقات جودو قهرمانی پیشکسوتان کشور

سید صادق مظلوم درمسابقات جودو قهرمانی پیشکسوتان کشور در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال در وزن ۹۰ کیلوگرم،موفق به کسب مقام اول و دریافت نشان طلای این مسابقات شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، ششمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی کشور پیشکسوتان، انتخابی مسابقات جهانی ایتالیا، در شرایطی با استقبال کم نظیر حودوکاران پیشکسوت از ساعات اولیه صبح روز جمعه مورخ ۳ شهریور ۹۶ ، در ۶رده سنی در سالن شهید افراسیابی استان تهران آغاز شد که با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان و علاقه مندان به هنر رزمی جودو در محل برگزاری این رقابتها به فستیوالی دیدنی بدل گشت که تا شامگاه به طول انجامید.

در این دوره از مسابقات، در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال و در وزن ۹۰ کیلوگرم، جوان ورزشکار گیلاسی، آقای سید صادق مظلوم موفق به کسب مقام اول و دریافت نشان طلای این دوره از مسابقات شد.

درگاه گیلاس کسب این نشان و موفقیت در راه پابی به مسابقات جهانی، را به ایشان و خانواده محترم مظلوم تبریک و تهنیت عرض مینماید و آرزوی درخشش در مسابقات جهانی را دارد.

بر اساس این گزارش در روزی که قهرمانان دیروز و مربیان امروز جودو کشور در رقابتی جذاب به یاد ایام گذشته روی تاتامی رفتند، صابری نژاد مسئلول کمیته داوران، لواسانی مسئول کمیته پیشکسوتان، میقانی مسئول کمیته فنی، محمد منصوری سرمربی تیم ملی بزرگسالان، جمع کثیری از قهرمانان و اساتید جودو کشور و سید ایمان میری مدیر روابط عمومی فدراسیون در سالن برگزاری این رقابتها حضور داشتند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه برای “سید صادق مظلوم مدال طلای مسابقات جودو قهرمانی پیشکسوتان کـشور را کسب کرد”