وبسایت روستای گیلاس لاریجان

سید حسن ابراهیمی ؛ کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای گیلاس

photo 2017 05 07 13 36 42

حسن ابراهیمیبسمه تعالی

روستای گیلاس؛ از گذشته تا به امروز دارای مردمانی باصفا، مذهبی و با نیتی پاک بوده که بزرگان آن در قبل از انقلاب و شورای اسلامی در بعد از انقلاب برای ارتقای سطح فرهنگ و معیشت اهالی، با خلوص نیت و دستانی خالی از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننمودند و همواره در فکر ساختن روستایی آباد و سربلند، به دور از مسائل سیاسی منطقه بودند.

در سه دهه اخیر اقدامات عدیده ای برای آبادانی روستایمان کشیده شد از جمله برق، آب آشامیدنی، حمام عمومی، جاده، تلفن و… که همه با همت عالیه، هزینه و همدلی همه اهالی روستای انجام گرفته است که همچنان این همت وجود دارد و میتواند کارگشای خوبی باشد .

در سنوات گذشته به دلیل عدم جمعیت کافی در روستا، شورای اسلامی رسمیت نداشت و به عنوان رابط بین اهالی و بخشداری انجام وظیفه می نمود . حال در سال ۹۶ به همت جوانان روستا و تلاش مسئولین مربوطه، شورای اسلامی روستا به صورت مستقل عمل خواهد کرد و ان شاالله از نعمت بودجه و دهیار برخوردار خواهد شد . در این راستا می توان به اهداف بلند فکر کرد و به حفظ ارزش های روستا و تلاش به عمران و آبادانی روستای عزیزمان گیلاس توجه خاص نمود .

اینجانب سید حسن ابراهیمی فرزند سید داوود متولد ۱۳۴۱، که زادگاهم روستای گیلاس بوده و از کودکی تا حال همواره به روستایم عرق داشته و به این امر افتخار میکنم . در سال ۹۳ با رأی شما اهالی محترم به عنوان یکی از اعضای شورای روستا انتخاب شدم و تمام سعی خود را برای بهبود وضعیت روستا و رضایت مندی همه اهالی نموده ام و حال خود را برای خدمتی دیگر در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای گیلاس در سال ۹۶ آماده کردم تا بتوانم با عملکردی مثبت و آبادانی روستا، به هم محلی های عزیم خدمتی کرده باشم .

مهمترین برنامه هایم برای حضور در شورای آینده به شرح ذیل می باشد :

  1. آسفالت جاده روستا
  2. نصب چراغ های حاشیه جاده
  3. نهال کاری حاشیه جاده
  4. اتمام عملیات ساخت طبقه بالای دفتر شورا
  5. سد سازی و ایجاد پارک و فضای سبز اطراف حمام
  6. ایجاد موزه ای از وسایل قدیم روستا در داخل حمام
  7. نام گذاری خیابان ها، کوچه و پس کوچه ها
  8. تعویض لوله های آب آشامیدنی و ایجاد منبع جدید
  9. طرح جدید جهت محل دپو زباله و عملیات جمع آوری زباله ها
  10. امکانات ورزشی برای جوانان
  11. بهره گیری از فکر خلاق اهالی در امره مشاوره به شورا
  12. بکارگیری و مشارکت جوانان در امور روستا
  13. همکاری و همدلی با بزرگان روستا جهت بهبود وضعیت آبادانی روستا

در پایان از همه اهالی محترم روستای باصفای گیلاس خواهشمندم با حضور پررنگ خود در پای صندوق اخذ رأی در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ در روستای گیلاس، اتحاد و همدلی و مشارکت همه جانبه خود را به اثبات برسانید و با انتخاب نماینده خود، به عمران و آبادانی روستا امیدوار باشیم .

با تشکر

” سید حسن ابراهیمی ”

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای گیلاس

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *