وبسایت روستای گیلاس لاریجان

درگاه گیلاس بار دیگر گشوده شد/ مسابقه

Dargah 22

d9d1f16e 283a 4463 a665 eb7b9b79815f

از دریچه ی گشوده درگاه گیلاس، روبروی باغ دلتان می ایستیم و سلام می کنیم.

وبسایت روستای گیلاس که در اواسط زمستان سال گذشته، ناگهان از دسترس خارج شده بود، از اول مهرماه سال جاری و با تلاش عوامل فنی این سایت، فعالیت خود را از سر گرفت.

در بهمن ماه سال گذشته، به دلیل پر شدن فضای خریداری شده، سرور مرکزی بدون آنکه مدیریت سایت را مطلع نماید، درگاه گیلاس را از دسترس خارج کرد و رفع این مشکل را منوط به خریداری فضای بیشتر اعلام کرد.

از سوی دیگر مدیریت سایت در نظر داشت دامنه سایت را از us به ir تغییر دهدو در عین حال مطالب منتشر شده در سنوات گذشته را نیز به عنوان آرشیوی ارزشمند، در دامنه جدید حفظ نماید.

از این رو فرایند طولانی و دشوار ثبت دامنه جدید، خرید فضای بیشتر و از همه مهمتر بکاپ گیری از دامنه gilas.us و انتقال بکاپ حجیم به دامنه جدید roostagilas.ir با تلاش عوامل فنی سایت میسر شد تا اینکه هم اکنون بار دیگر درگاه گیلاس پیش روی شما قرار گرفته است.

در این خصوص لازم است از تلاش های مستمر آقایان محمد تقی یزدانی و سید امیر حسین ابراهیمی و همچنین همراهی سید محمد موحدی راد تشکر نماییم.

*****************************************

همچنین به مناسبت حضور دوباره ی گیلاسی ها در فضای مجازی، از همه ی شما مخاطبان پیگیر دعوت می کنیم، در یک بند به سوال زیر پاسخ دهید تا یکی از برندگان دومین مسابقه درگاه گیلاس باشید.

untitled

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۸ دیدگاه‌ برای “درگاه گیلاس بار دیگر گشوده شد/ مسابقه”