وبسایت روستای گیلاس لاریجان

درخشش نوجوان گیلاسی در نادکاپ شریف

gpic441 5

سید علی رضا موحدی راد؛ فرزند سید طاها موحدی راد به همراه تیم روباتیک دبیرستان شهید سقا علیزاده آمل، مقام سوم مسابقات کشوری نادکاپ شریف را از آن خود کرد.

به گفته حمید محمد نسب؛ مدیر آموزش و پرورش آمل تیم رباتیک دانش‌آموزی آمل که به عنوان نماینده مازندران در هجدهمین دوره مسابقات ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی در روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه امسال که در دانشگاه صنعتی شریف شرکت کرده بود، توانست در بین برترین‌های کشور با نمایش توانمندی‌های خود بعد از شهرهای شیراز و تهران، جایگاه سوم مسابقات در بخش ربات‌های فوتبالیست را به دست آورد.

محمد نسب افزود: بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در چهار گروه تیم‌های رباتیک دوره‌های اول ابتدایی، دوم ابتدایی،متوسطه اول و دوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

gpic441_5

مدیر دبیرستان شهید سقا علی زاده: برای حضور در مسابقات دانشگاه اصفهان به حامی مالی نیاز داریم

حبیب الله فلاح مدیر دبیرستان شهید سقا علیزاده شهرستان آمل با اشاره به روند راهیابی این تیم به مسابقات نادکاپ شریف گفت: پس از اعلام آمادگی ۷۰ دانش‌آموز برای فعالین در زمینه رباتیک، بین آنها تست و آزمون علمی برگزار کردیم تا در پایان هشت نفر شامل دو تیم چهار نفره از بهترین‌ها را گردهم آوردیم.

فلاح با اشاره به اینکه دبیرستان سقا علیزاده آمل طی نخستین گام در دومین دوره مسابقات روباتیک ۲۰۱۵ شهرستانی با اقتدار به مقام قهرمانی رسید، گفت: این رقابت‌ها از روز دو تا شش اسفند ماه سال‌۹۳ در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهرستان آمل برگزار شد که در آن ۴۰ تیم با هم به رقابت مشغول شدند.

وی افزود: تیم روباتیک دبیرستان شهید سقا علیزاده که برای نخستین‌بار در این دوره از مسابقات شرکت می‌کرد، توانست در رشته روبات‌های جنگجو با شایستگی به مقام قهرمانی دست یابد. همچنین تیم روباتیک این شهرستان با شرکت در رشته فوتبالیستِ روباتیک مازندران نیز رتبه دوم استان را به نام خود ثبت کرد که این مهم باعث شد تا برای حضور در مسابقات روباتیک دانشگاه صنعتی شریف تهران و دانشگاه اصفهان دعوت شویم.

مدیر دبیرستان سقا علیزاده شهرستان آمل با اشاره به اینکه تمام هزینه‌های آموزشی، کلاس‌های مهارتی و تهیه وسایل جانبی، بدون حضور کمک‌های مالی اولیا از سوی این دبیرستان تامین شده است، افزود: برای حضور در مسابقات اصفهان نیاز به حامی مالی داریم و در غیر این صورت قادر به شرکت در این رویداد نیستیم.

در  تیم علی‌رضا موحدی‌راد، محمدحسین احمدی، علی رحمانی، محمد دبیری، سجاد تاپ، محمد اکبری، آرمان قلی‌پور، و علی‌رضا شاکری حضور دارند که هدایت آنها را سید علی هاشمی بر عهده دارد.

درگاه گیلاس این موفقیت را به علیرضای عزیز و خانواده محترم اش تبریک می گوید و برای او آرزوی سلامتی و موفقیت های بیشتر دارد.

گفتگوی مدیر آموزش و پروش شهرستان آمل با خبرگزاری فارس

گفتگوی مدیر دبیرستان شهید سقا علیزاده آمل با خبرگزاری فارس

بازنشر این خبر در پارسی نیوز

انتشار این خبر در کمال نیوز

وبسایت رسمی نادکاپ شریف

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ دیدگاه‌ برای “درخشش نوجوان گیلاسی در نادکاپ شریف”