وبسایت روستای گیلاس لاریجان

جلسه سهامداران شرکت تعاونی توسعه عمران روستای گیلاس

photo 2017 05 06 14 39 48

شرکت تعاونی توسعه عمران روستای گیلاس که از سال ۱۳۸۴ به همت جوانان و اهالی محترم روستای گیلاس با هدف اشتغالزایی و انجام فعالیت اقتصادی به سود اهالی روستا تاسیس شد و به دلیل مشکلات مالی نتوانست به اهداف خود برسد در حال حاضر با داشتن ۱۰۰۰۰ متر مربع از زمین تحت اجاره سازمان منابع طبیعی قصد انجام فعالیت کشاورزی را دارد بدین منظور اعضاء هیات مدیره شرکت تعاونی، در روز جمعه مورخ ۹۶/۰۲/۱۵ ، تعدادی از سهامداران محترم این شرکت تعاونی را برای بازدید از زمین این مجموعه در منطقه وهلاچال دعوت کردند . در این جلسه در ابتدا آقای جواد یزدانی به بیان شرایط و الزام تشکیل تعاونی تاکید کرد و پس از آن آقای محمدتقی یزدانی به عنوان رئیس هیات مدیره، به بیان گزارشی از عملکرد هیات مدیره و انجام عملیات اجرایی پرداخت .

هیات مدیره این شرکت تعاونی با انجام کار کارشناسی و مطالعات شرایط آب و هوایی منطقه قصد دارد به کاشت و تولید گل محمدی و زرشک بپردازد که در این راستا مهمترین اقدام آن لوله کشی آب از چشمه هفت تنیر تا محل زمین و ایجاد استخر بود که این عملیات به پایان رسید .

در پایان سهامداران محترم به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و ضمن استقبال از طرح هیات مدیره، تصمیم بر افزایش نقدینگی از طریق جمع آوری قدرالسهم هر سهامدار شد.

در ادامه گزارش تصویری این جلسه که توسط آقای محمد اسحاقی تهیه شده ، را ببینید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *