وبسایت روستای گیلاس لاریجان

آغاز به کار شورای اسلامی جدید روستای گیلاس/ انتخاب رییس، نایب رییس و منشی

روستای گیلاس لاریجان

اعضای شورای اسلامی روستای گیلاس که خرداد ماه سال جاری با حضور جمع زیادی از اهالی روستای گیلاس، با برگزاری انتخاباتی پرتعداد انتخاب شدند، از روز پنجشنبه ۹۶/۶/۲ با تشکیل جلسه ای در محل دفتر شورا فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است.

به گزارش درگاه گیلاس، در این جلسه که با حضور همه اعضای شورا برگزار شد رییس، نایب رییس و منشی شورا به شرح ذیل انتخاب شدند.

 

درگاه گیلاس ضمن آرزوی توفیق برای این عزیزان در امر عمران و آبادی و سربلندی روستای عزیزمان گیلاس، از زحمات جناب آقای فریدون اسحاقی بابت فعالیت سال های متمادی در شورای اسلامی نیز نهایت سپاس و قدردانی را ابراز می نماید.

 

بازنشر پیام جناب آقای جواد یزدانی؛ رییس محترم شورای اسلامی روستای گیلاس که در تاریخ ۹۶/۰۲/۳ صادر شده بود، به شرح ذیل است:

 

باسمه تعالی

از همت، همدلی، همراهی و همکاری همه عزیزانی که در گرم نگه داشتن فضای انتخاباتی روستایمان، تلاش کرده اند بخصوص داوطلبان بزرگواری که نام نویسی کرده و با بیان برنامه های خود ابراز دغدغه داشته اند و همچنین همه عزیزانی که در روز رای گیری به پای صندوق های اخذ رای آمده اند نهایت قدردانی شایسته و تمجید بایسته بعمل می آید .

در اولین فرصت ممکن همایشی با حضور همه اهالی بخصوص داوطلبان و اعضای شورای فعلی و منتخب برگزار می گردد تا به بسیاری از دلواپسی ها جواب داده شود و با خرد جمعی به یک راهکار عملی در اجرای فعالیت های منطقی برای سر بلندی محل توفیق حاصل شود و همچنین به بسیاری از موانع اشاره گردد و درنهایت به یک جمع بندی معقول و قابل اجرا دست یافته شود .

با تشکر جواد یزدانی _ ۹۶/۰۲/۳

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه برای “آغاز به کار شورای اسلامی جدید روستای گیلاس/ انتخاب رییس، نایب رییس و منشی”